A képek fontossága divat webshopok számára
Nem csak az interneten, hanem a való életben, fizikai boltok esetén is fontos a kép, amit meglátnak az emberek. Az üzletekbe gyakran csak amiatt térnek be, mert észrevesznek egy jól mutató terméket, vagy egy stílusos üzletet.
Divat webshopok esetén a termékképek kiemelt fontosságúak, mivel nem lehet felpróbálni, megfogni a ruhadarabokat vásárlás előtt. Nem csak a termékképek, hanem általában a webshopon és a marketing anyagokon használt képekre is nagy figyelmet kell fordítani, mivel ezek alapján alakul ki az első benyomás a látogatókban, érdeklődőkben.
A képek és a marketing
A céges arculat rányomja a bélyegét a marketing megoldásokra is. A cél, hogy kialakuljon egy olyan képi világ, amit, ha meglát az érdeklődő, egyből be tudja róla azonosítani cégedet. Ez azt jelenti, hogy ezt az arculatot nem csak körültekintően kell megtervezni, hanem utána következetesen, folyamatosan kell is használni minden olyan anyaghoz, ami a céged, webáruházad népszerűsítését segíti elő.
A termékképek
A termékképek a részletes, egyedi leírás mellett a másik olyan jellemzők, amik eladják a ruhákat a vásárlóknak. Mivel élőben nem találkozik a vásárló a termékekkel, így minden lehetőséget meg kell ragadni arra, hogy vásárlásra bírd. Mivel a divatcikkek fő jellemzője, hogyan néznek ki, így minőségi, minden igényt kielégítő termékképek nélkül szinte lehetetlen eladni őket az interneten.
Termékvideók
A folyamatos technológiai újításoknak köszönhetően ma már nem csak képekkel, hanem videókkal is találkozhatsz webshopokon, amik használatát érdemes megfontolni, mivel a viselés közben bemutatott ruhadarabokat még könnyebb eladni, mint azokat, melyek csak képekkel rendelkeznek.